۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۰۲

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

۴۰۰۰ گروه جهادی در آذربایجان غربی فعالیت می کنند

۴۰۰۰ گروه جهادی در آذربایجان غربی فعالیت می کنند

ارومیه - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: چهار هزار گروه جهادی دراستان فعالیت دارند که ارائه خدمات محرومیت زدایی و مردم یاری ازجمله اقدامات آنهاست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین رجبی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی آذربایجان غربی افزود: امنیت پایدار و حرکت در مسیر توسعه پایدار، ۲ محور عمده‌ای است که اقدامات مسؤولان استان در بحث سازندگی بر آنها استوار است.

وی اضافه کرد: سپاه در کنار جهادگران بسیجی و کنار سایر شهروندان در تلاش است تا خدمات محرومیت زدایی، مردم یاری و عمرانی را برای شهروندان با آورده امنیت به عنوان یک پیش نیاز اصلی ارائه کند چرا که خرسندی و رضایت شهروندان مهمترین سرمایه اجتماعی است.

سردار رجبی با بیان اینکه اقدامات توسعه‌ای نیازمند امنیت است، ادامه داد: در مناطق حاشیه شهر و محروم چندین شهرستان ازجمله ارومیه، بوکان، پیرانشهر و مهاباد اقدامات شایسته ای در زمینه محرومیت زدایی در قالب شنبه‌های محرومیت زدایی انجام شده که نشان از حرکت در مسیر مردم یاری و تحقق شعار دولت مردمی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی این فرایند را مهمترین و مؤثر ترین اقدام در جلب رضایت شهروندان دانست و اظهار کرد: سپاه با هدف ارتقای امنیت در این حوزه آماده خدمت رسانی است.

کد خبر 5940897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha