۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۵۱

جوانترین بازیکن تیم تنیس روی میز آذربایجان شرقی:

حضور در المپیک بزرگترین هدفم است

حضور در المپیک بزرگترین هدفم است

تبریز - جوانترین تنیس باز تیم نوجوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه هدف تیمی مان برد در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز می باشد، گفت: حضور در مسابقات المپیک بزرگترین هدف ام است.

کیان میرزاجانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر نوجوانان و جوانان تنیس روی میز به میزبانی تبریز، افزود: میزبانی تبریز خیلی خوب بود و دستشان درد نکند همه چیز عالی است و مسابقات در سطح خیلی بالا درحال برگزاری است.

جوان‌ترین پینگ پنگ باز تیم الف آذربایجان شرقی، عنوان داشت: به خاطر عشق و علاقه‌ای که به ورزش تنیس روی میز داشتم و دارم به این رشته سوق پیدا کردم و بزرگترین هدفم حضور در المپیک است تا بتوانم برای کشورم مقام‌های زیادی بیاورم.

میرزاجانی پینگ پنگ باز ۱۰ ساله شهرستان آذرشهر درباره حریفانش یادآور شد: بازیکنان خوبی در این مسابقات وجود دارند و عملاً بازیکنان مطرح ایران رودرروی همدیگر قرار گرفته‌اند و با هم بازی کردیم و عملاً همه از بهترین‌های ایران هستند.

وی با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان آذر شهر اذعان کرد: حضور فراز شکیبا به عنوان یکی از قهرمانان این رشته نشان می‌دهد که این شهر چه توانایی‌هایی دارد و طبیعتاً موفقیت‌های فراز شکیبا به همه ما بازیکنان انگیزه بالایی می‌دهد تا بیشتر تلاش کنیم تا در نهایت از شهر آذرشهر بازیکن زیادی داشته باشیم.

کد خبر 5940923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha