۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۹:۵۵

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

گردهمایی مردم استان سمنان در حمایت از غزه برگزار می‌شود

گردهمایی مردم استان سمنان در حمایت از غزه برگزار می‌شود

سمنان- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: گردهمایی مردم استان در حمایت از غزه، به صورت هماهنگ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباس خرمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برگزاری مراسم گردهمایی بزرگ مردم استان سمنان در حمایت از مردم مقتدر غزه و محکومیت جنایت‌های اسرائیل غاصب خبر داد و ابراز کرد: این مراسم فردا شنبه به صورت هماهنگ در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم به صورت سراسری در ساعت ۱۳ برگزار می‌شود، افزود: گردهمایی مردم مرکز استان سمنان در معراج الشهدای میدان سعدی و مردم شاهرود در خیابان ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه گردهمایی مردم دامغان ساعت ۱۳ از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان شهدا برگزار می‌شود، گفت: گرمساری‌ها مراسمی را مقابل مسجد جامع برگزار خواهند کرد.

خرمیان با بیان اینکه گردهمایی حمایت از مردم فلسطین از سوی مهدیشهری‌ها در میدان امام رضا (ع) و رأس ساعت ۱۳ برگزار می‌شود، بیان کرد: این مراسم در آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار خواهد شد.

وی افزود: گردهمایی مردم سرخه نیز در حمایت مردم مقتدر و کودکان مظلوم غزه ساعت ۱۳ در مقابل حسینیه شهدا برگزار خواهد شد، افزود: مردم میامی گردهمایی را از مسجد جامع به سمت کاروانسرای شاه عباسی برگزار می‌کنند.

کد خبر 5941104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha