۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳

نمایشگاه «ایران پروژه» در عشق‌آباد با حضور ۳۰۰ فعال اقتصادی ایران

نمایشگاه «ایران پروژه» در عشق‌آباد با حضور ۳۰۰ فعال اقتصادی ایران

نمایشگاه «ایران پروژه» با هدف نمایش دستاوردهای شرکت‌های ایرانی در ترکمنستان با حضور وزیر راه و شهرسازی کشورمان و معاون رییس کابینه وزرا و وزیر خارجه امور ترکمنستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نمایشگاه «ایران پروژه» صبح امروز (جمعه ۲۶ آبان) با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کشور و رشید مردوف، معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر خارجه امور ترکمنستان به عنوان رؤسای کمیسیون‌های مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور افتتاح شد.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ شرکت و فعال اقتصادی ایرانی حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه خدمات فنی و مهندسی و دانش بنیان به معرض نمایش گذاشتند.

هدف از برگزاری این رویداد، تعمیق و توسعه مراودات و مناسبات همه‌جانبه در حوزه‌های تجاری، بازرگانی، حمل و نقل و ترانزیت، انرژی، صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، گمرکی، استانی، کشاورزی، علمی، بهداشتی، گردشگری و … است.

وزیر راه و شهرسازی کشورمان و معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر خارجه امور ترکمنستان به عنوان رؤسای کمیسیون‌های مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور از این نمایشگاه و غرفه شرکت‌های ایرانی بازدید کردند.

کد خبر 5941298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha