۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

امام جمعه خلیل آباد:

مردم غزه در طول ۴۰ روز مقاومت شالوده دشمنان را بهم ریختند

مردم غزه در طول ۴۰ روز مقاومت شالوده دشمنان را بهم ریختند

خلیل آباد- امام جمعه خلیل آباد گفت: مردم غزه در طول ۴۰ روز مقاومت خود شالوده دشمنان را بهم ریختند و آنان را در جهان رسوا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی دستجردی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در خصوص زندگی سراسر پر خیر و برکت و جهاد زینب (س) اظهار کرد: زینب یک مبارزه به تمام معنا بود و در برابر دشمن زمان خود با بصیرت افزایی زمینه رسوایی آنان را فراهم کرد.

امام جمعه خلیل آباد با تجلیل از پرستاران به تلاش های آنان اشاره کرد و افزود: مردم قدر شما را می دانند و هنوز زمان کرونا و آن همت والای شما و پزشکان را از یاد نبرده اند.

وی در ادامه همچنین شهادت تعداد زیادی از مردم غزه را یاد آور شد و افزود: رزمندگان مقاومت هم در این ۴۰ روز با دفاع جانانه خود صدمات زیادی را بر رژیم اسرائیل داشتند و امروز آزادانه در برابر دشمنان ایستاده اند و خم به آبروی نیاوردند.

دستجردی گفت: مردم غزه به صورت قهرمامانه دفاع می کنند و از قبل آزاد تر هستند.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه نصرت الهی همین بس که دشمنان ما آدم های معصیت کاری هستند، اظهار کرد: مردم غزه در طول ۴۰ روز مقاومت اخیر خود شالوده دشمنان را بهم ریختند و آنان را در جهان رسوا کردند.

وی تمامی اعضای ستاد نماز جمعه خلیل آباد را از حضور در ستادهای انتخاباتی و پشتیبانی از فرد کاندیدا را منع کرد و افزود: نهاد امام جمعه نهادی همه گیر و برای همه است لذا نباید اعضای ستاد نماز جمعه علناً و مستقیماً در ستاد فردی کار کنند مگر اینکه استعفا دهند.

دستجردی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی را در شهرستان که با کمک دستگاههای فرهنگی برپا شده است را ستود و از دست اندرکاران این امر بزرگ به نیکی یاد و تشکر کرد.

امام جمعه خلیل آباد بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید و با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: در هفته بسیج بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در شهرستان اجرا می شود که امیدواریم همه اقشار با حضور در برنامه ها و نیز تبیین برنامه های بسیج این نهاد برجسته مردمی را مورد توجه قرار دهند.

وی در پایان به مراسم تجمع و محکوم کردن جنایات رژیم اسرائیل اشاره کرد و از همه مردم شهرستان خواست فردا همزمان با نماز معرب و عشا در مراسم ویژه ای که در مسجد جامع برگزار خواهد شد حضور فعال خود را به نمایش بگذارند.

کد خبر 5941375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha