۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴

امام جمعه قزوین:

اراده مردم غزه با بمب شکسته نمی‌شود

اراده مردم غزه با بمب شکسته نمی‌شود

قزوین- امام جمعه قزوین گفت: باید اسراییلی‌ها درک کنند و بفهمند که اراده انسان‌های مؤمن و انسان‌هایی که در غزه به خدا توکل دارند نه تنها با بمب شکسته نمی‌شود، بلکه محکم‌تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برکزار شد با بیان اینکه امر به معروف دعوت به رعایت تقوا است، اظهار کرد: نهی از منکر، صله رحم و عشق ورزیدن به ائمه بخشی از تقوا است.

وی با اشاره به میلاد حضرت زینب (س) افزود: حضرت زینب (س) در خطبه‌های خود در کاخ یزد آینده‌ای ذلت بار برای او تصور کرد و امروز نیز مردم غزه و فلسطین باید بدانند که آینده اسرائیل در منطقه با مقاومت آنها ذلت بار است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه حوادث غزه نیز با تمام تلخی‌ها چیزی جز زیبایی نیست، عنوان کرد: آینده جهان آینده حق، صداقت، راستی، درستی، انسان دوستی، وحی، آرمان‌های الهی، نقشه انبیا و ائمه (ع)، کربلا و امام حسین (ع) است.

وی تاکید کرد: سرزمین فلسطین بدون شک به مردم به مردم مقاومت و با استقامت او باز خواهد گشت و وضعیت صهیونیست‌ها هم بدتر از وضعیت یزید است و دوامی نخواهند داشت.

آیت الله عابدینی ادامه داد: بدون شک باید اسرائیلی‌ها درک کنند و بفهمند که اراده انسان‌های مؤمن و انسان‌هایی که در غزه به خدا توکل دارند نه تنها با بمب شکسته نمی‌شود، بلکه محکم‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اراده را با بمب نمی‌توان از میان برداشت، عنوان کرد: فرعون وقتی نتوانست اراده‌ها را بشکند کودک‌کشی کرد، صهیونیست‌ها نیز علاوه بر کودک‌کشی، زن‌ها را می کشند، ساختمان‌ها را ویران می‌کنند، داروخانه‌ها را منفجر می‌کنند، منابع آب را آلوده می‌کنند و مردم را با تشنگی مواجه می‌کنند.

امام جمعه قزوین گفت: بر اساس وعده الهی و و آیات قرآن انسان‌های مؤمن که به خداوند ایمان دارند نباید با تحمل درد و رنج و سختی از تعقیب دشمنان خونخوار سست شوند و بدون شک در این صورت پیروز خواهند شد.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها از جنگ درازمدت وحشت دارند، اظهار کرد: اگر کسی در برابر صهیونیست‌ها به ایستد نمی‌توانند در برابر او مقاومت کرده و نمی‌توانند جنگ طولانی مدت را اداره کنند.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها انگیزه جنگیدن را از دست داده‌اند، اضافه کرد: فشار خانواده اسرا و فشار مردمی در سرزمین‌های اشغالی نیز بر روی این جنایتکاران افزایش یافته و بدون شک با استقامت می‌توان به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: اسرائیل به طور میانگین روزانه ۲۵۰ میلیون دلار در جنگ با غزه هزینه می‌کند، تاکید کرد: خسارت فراوان این جنگ برای اسرائیل شکست بزرگی محسوب می‌شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: خشم عموم مردم در همه جای دنیا و خشم و تظاهرات‌های چند صد هزار نفری در شهرهای مختلف اروپایی، آمریکایی، واشنگتن، نیویورک، فرانسه و در شهرهای آلمان روحیه صهیونیست‌ها را نابود کرده است.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج تاکید کرد: تشکیل بسیج از برکات و الطاف جلیه خداوند تبارک و تعالی برای ملت و انقلاب اسلامی بود.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه مقاومت اسلامی و پیروزی‌های آن ثمره تشکیل بسیج است، یادآور شد: فرمانده اصلی بسیج مقام معظم رهبری هستند.

کد خبر 5941391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha