۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۱۷

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

بابل قطب علمی و پزشکی کشور است

 بابل قطب علمی و پزشکی کشور است

بابل- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران از بابل به عنوان قطب صنعتی، علمی و پزشکی در استان و کشور یاد کرد و گفت: دانشگاه نوشیروانی افتخارات زیادی را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه رویداد بین المللی هوش مصنوعی و راینوکاپ در دانشگاه نوشیروانی افزود: دانشگاه بابل در سطح جهانی دارای افتخارات و ابتکارات فراوانی است و این افتخارات به دست دانشجویان و استادان رقم خورده است.

وی همچنین از بابل به عنوان قطب پزشکی کشور یاد کرد و گفت: خدمات شایانی توسط دانشگاه علوم پزشکی بابل به مردم سراسر استان و خارج از استان ارائه شده است.

وی با اشاره به برپای رویداد بین‌المللی راینو کاپ توسط دانشگاه نوشیروانی بابل گفت: دانشجویان در این رویداد تلاش‌های وافری داشتند.

وی افزود: باید از حرکت‌های علمی حمایت کرده و در سفر قبلی ریاست جمهور نیز از دانشگاه نوشیروانی بابل حمایت‌هایی شده است و در سفر جدید نیز نگاه ویژه‌ای نسبت به دانشگاه صنعتی نوشیروانی خواهیم داشت.

گرجی یاد و خاطره مرحوم سید حسین نوشیروانی خیر بزرگ شهرستان را گرامی داشت و گفت: بیش از ۸۰۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه‌های مازندردان فعالیت می‌کنند و دانشگاه نوشیروانی بابل در سطح بین‌المللی نیز حائز رتبه‌های فراوانی است.

کد خبر 5941525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha