نیویورک تایمز:

دلیلی برای اثبات ادعای اسرائیل درباره بیمارستان «شفا» وجود ندارد

دلیلی برای اثبات ادعای اسرائیل درباره بیمارستان «شفا» وجود ندارد

یک روزنامه آمریکایی ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص استفاده نظامی نیروهای حماس از بیمارستان شفا در غزه را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: بعد از بازدید ۳ تن از روزنامه نگاران این روزنامه از بیمارستان شفای غزه به نظر می‌رسد شواهدی دال بر اثبات ادعای اسرائیل مبنی بر اینکه حماس از این بیمارستان برای پنهان کردن سلاح‌های خود استفاده کرده و یا آن را تبدیل به مقر فرماندهی خود کرده وجود ندارد.

در ادامه این گزارش آمده است: به خبرنگاران تنها اجازه داده می‌شود از اطراف ساختمان بیمارستان بازدید کنند. ارتش اسرائیل اجازه نمی‌دهد خبرنگاران وارد بخش‌های مختلف بیمارستان شده یا با بیماران و کادر درمان این بیمارستان گفتگو کنند.

شبکه المیادین نیز گزارش داد: اشغالگران صهیونیست تلاش می‌کنند یک داستان دروغین در خصوص بیمارستان شفا سر هم کرده و مدعی شوند که این بیمارستان یک پایگاه نظامی متعلق به نیروهای مقاومت فلسطین با هدف نگه داری از اسرای صهیونیست است.

این در حالیست که حتی رسانه‌های خارجی نیز طی روزهای گذشته به پیدا نشدن تونل‌های ادعایی ارتش رژیم صهیونیستی زیر ساختمان بیمارستان شفا اشاره کرده اند به طوریکه شبکه سی ان ان گزارش داده است که هیچ دلیلی مبنی بر وجود این تونل‌ها زیر بیمارستان شفا وجود ندارد.

رسانه‌های عبری زبان نیز در همین راستا گزارش دادند که تبلیغات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی بعد از حمله به بیمارستان شفا باعث گسترش ناامیدی در میان صهیونیست‌ها شده چرا که آنها فکر می‌کردند حمله به این بیمارستان باعث نابودی حماس می‌شود!

دورون کادوش خبرنگار امور نظامی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با رد ادعاهای این رژیم تاکید کرد که اسرای صهیونیست در این بیمارستان حضور ندارند.

کد خبر 5941840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha