۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۵۱

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

یکی از دستاوردهای فلسطین و طوفان الاقصی بیداری ملت‌ها است

یکی از دستاوردهای فلسطین و طوفان الاقصی بیداری ملت‌ها است

بردسکن- فرمانده سپاه ناحیه بردسکن یکی از دستاوردهای فلسطین و طوفان الاقصی را بیداری ملت ها عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا جنیدی ظهر شنبه در مراسم اجتماع مردم بردسکن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان و آحاد مردم شریف بردسکن در گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار شد، اظهار کرد: دنیا شاهد حضور چند صد هزار نفری در واشنگتن، لندن و کشورهای دیگر در حمایت از مردم غزه هستند که بی نظیر و بی سابقه بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و مردم بی‌دفاع غزه و زنان و کودکان تاکید کرد: امروز همه انسان‌های آزاده دنیا در راستای محکومیت جنایات هولناک و بی‌رحمانه صهیونیست‌ها و حمایت از مردم بی‌دفاع غزه به پا خاسته‌اند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز حتی اگر در همه صحنه‌ها پیروز شود دیگر اسراییل قبل از طوفان الاقصی نیست، امروز به بیمارستان‌ها حمله و بچه‌های کوچک را تکه و پاره می‌کنند.

جنیدی بیان کرد: آنچه در طوفان الاقصی به عنوان استثنایی‌ترین عملیات غافلگیر کننده نبردهای بشری اتفاق افتاد، انعکاسی از ظلم‌های بریتانیا، آمریکا فرانسه و رژیم صهیونیستی در حق ملتی است که ۷۵ است آنها را از سرزمین خود بیرون رانده و آواره کرده اند و عزت، آرامش و پیشرفت را از آنان گرفته اند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه یکی از دستاوردهای فلسطین بحث بیداری ملت‌ها بوده است، گفت: صهیونیست‌ها یهودی نیستند، بلکه از فرعون هم پست تر هستند که بچه‌های مظلوم و بی گناه را قتل عام می‌کند.

کد خبر 5943352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha