۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸

دانش آموزان برتر علمی و فرهنگی در گناوه تجلیل شدند

دانش آموزان برتر علمی و فرهنگی در گناوه تجلیل شدند

گناوه- مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات علمی، فرهنگی و هنری، قرآن و عترت و نماز در دبیرستان استعدادهای درخشان علامه حلی گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار گناوه صبح یکشنبه در این مراسم با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و غزه اظهار داشت: امروز صهیونیست‌ها با پشتیبانی آمریکای جنایتکار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را تحت شدیدترین حملات و بمباران‌ها قرار داده‌اند و این جنایات در مقابل چشم‌های همه مدعیان حقوق بشر به وقوع می‌پیوندد.

فرماندار گناوه افزود: سرزمین مظلوم فلسطین حدود ۷۵ سال زیر چکمه‌های اشغالگران صهیونیستی است و تنها جرم مردم مظلوم فلسطین و غزه دفاع از حق و حقوق خود و آزادی از زندانی که صهیونیست‌ها برای آنها ایجاد کرده، است.

وی گفت: امروز صهیونیست‌ها وحشیانه ترین جنایت‌ها را بر علیه مردم غزه و فلسطین به کار گرفته‌اند اما با قدرت الهی نتوانسته‌اند به اهداف خود دست یابند.

وی بیان کرد: امروز به عظمت انقلاب اسلامی و الگوگیری از مکتب شهید سلیمانی و آرمان‌های این شهید در مبارزه با ظلم و استکبار و بیداری مسلمانان و آزادگان، مقاومت اسلامی توانسته هیمنه صهیونیست‌ها را در هم بشکند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان در شرایط کنونی در جای ارزشمند و مهمی قرار گرفته و مسئولان آینده نظام اسلامی و انقلاب و سفیران و تکمیل کنندگان راه شهدا و امام راحل و سربازان آینده امام زمان (عج) هستید.

دانش آموزان برتر علمی و فرهنگی در گناوه تجلیل شدند

وی گفت: دانش آموزان باید در کنار تحصیل علم و دانش و مواظبت از خود، تقویت ایمان و معنویات و احترام به والدین و تعهد به نظام و انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار گناوه بیان کرد: بسیاری از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دانش آموزانی هم سن شما بودند که با ایمان، بصیرت، شجاعت، فداکاری و مردانگی و صلابت و آموخته‌هایی که از مکتب اسلام و علما و معلمان و پدران و مادران مؤمن و معتقد آموختند با سن کم در برابر دشمنان استوار ایستادند و برای دفاع از کشور و دین و ناموس کشور مجاهدت‌ها کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

وی گفت: شما دانش آموزان باید با ایمان و تعهد قوی و با درس خواندن و تلاش و مجاهدت و با دشمن شناسی، بصیرت، اطاعت پذیری از رهبری در راه آینده خود و کشور گام برداریید.

فرماندار گناوه با تاکید بر اهمیت توجه به حوزه آموزش و پرورش در شهرستان بیان کرد: امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش شهرستان در نظر گرفته شده است.

دانش آموزان برتر علمی و فرهنگی در گناوه تجلیل شدند

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان گفت: در بخش‌های مختلف شهرستان از جمله در حوزه‌های سلامت و بهداشت، ورزشی، صنعت، آبزی پروری، آسفالت معابر، توسعه اقتصادی وراه‌های مواصلاتی اقدامات مهمی انجام شده یا در حال انجام است.

دانش آموزان برتر علمی و فرهنگی در گناوه تجلیل شدند

در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد از ۴ نفر از پرستاران شهرستان، دانش آموزان برگزیده مسابقات علمی، فرهنگی و هنری، قرآن و عترت و نماز و معلمان و مربیان در دبیرستان استعدادهای درخشان علامه حلی گناوه تجلیل شد.

همچنین برنامه صبحانه سالم از دیگر برنامه‌های اجرا با حضور مسئولان در این دبیرستان بود.

دانش آموزان برتر علمی و فرهنگی در گناوه تجلیل شدند

کد خبر 5944040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha