۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵

انصاری فرد در آستانه ورود به خانواده ۱۰۰ تایی‌های تیم ملی

انصاری فرد در آستانه ورود به خانواده ۱۰۰ تایی‌های تیم ملی

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به زودی می تواند نام خود را در جمع بازیکنان ۱۰۰ تایی تاریخ فوتبال ایران ببیند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، روز سه شنبه ۳۰ آبان و در ورزشگاه بنیادکار تاشکند رو در روی تیم ملی ازبکستان قرار می‌گیرد. برای این بازی امیر قلعه نویی (سرمربی تیم ملی) ۲۵ بازیکن را دعوت کرده که نام کریم انصاری فرد مهاجم تیم اومونیا قبرس هم دیده می‌شود.

انصاری فرد که در دقایق پایانی دیدار با هنگ کنگ به جای سردار آزمون وارد زمین شد به ۹۸ بازی ملی با پیراهن ایران رسید و با توجه به دعوت برای بازی با ازبکستان فرصت این را دارد تا آمار خود را به عدد ۹۹ برساند. با توجه به دیدارهای در پیش برای تیم ملی و احتمال بالای دعوت دوباره از او، کریم می‌تواند به رکورد ۱۰۰ بازی ملی و حتی بیشتر با پیراهن ایران برسد.

در فوتبال ملی ایران بازیکنانی از جمله جواد نکونام، علی دایی، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، سید جلال حسینی و مهدی مهدوی کیا توانسته اند بیش از ۱۰۰ بازی ملی داشته باشند و در بین بازیکنان تیم ملی احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد تنها می‌توانند خود را به رکود ۱۴۹ بازی نکونام برسانند. سرمربی حال حاضر تیم فوتبال استقلال تهران بیشترین بازی ملی را در تاریخ فوتبال ایران داشته است.

کد خبر 5944057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha