۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷

فرمانده انتظامی چهارباغ خبر داد؛

خفتگیر شهر چهارباغ در تور پلیس

خفتگیر شهر چهارباغ در تور پلیس

چهارباغ- فرمانده انتظامی چهارباغ گفت: شخصی که با تهدید سلاح سرد و گاهی آسیب رساندن به شهروندان اقدام به سرقت لوازم با ارزش آنها در مناطق خلوت شهر می‌کرد، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کامران چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره خفت گیری خشن در حاشیه‌های شهر چهارباغ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه پلیس آگاهی، سارق به صورت انفرادی با استفاده از یک دستگاه خودرو کوییک پلاک مخدوش سوژه‌های خود را در خیابان‌های خلوت به دام انداخته و با تهدید سلاح سرد و بعضاً آسیب رساندن به آنها، لوازم با ارزش آنها را به سرقت می‌برد.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هویت سارق شناسایی و در مراحل مقدماتی شناسایی مخفیگاه نامبرده مشخص شد که این شخص توسط یکی از شهرستان‌های همجوار به جرم حمل مواد مخدر دستگیر و به زندان منتقل شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام هماهنگی‌های قضائی متهم از زندان به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ منتقل و در تحقیقات تکمیلی به ۷ فقره سرقت با شیوه خفت‌گیری اعتراف کرد.

سرهنگ چراغی در پایان از تکمیل پرونده و معرفی متهم و مالباختگان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: به شهروندان نیز توصیه می‌کنیم ضمن توجه به محیط پیرامون خود در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعاً موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5944085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha