۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۱۳

پورموسوی: انسان جایزالخطاست و داوران هم از آن مستثنی نیستند

پورموسوی: انسان جایزالخطاست و داوران هم از آن مستثنی نیستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر داور به ناحق به من در دیدار با گل گهر سیرجان کارت زرد نشان نمی داد اعتراض تندی به کمیته داوران نمی کردم

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی که به دلیل اعتراض به داوری‌ها در مسابقات لیگ برتر به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شده بود، پس از برگزاری جلسه این کمیته اظهار داشت: اعتقاد قلبی دارم که اشتباهات داوری در مسابقات سهوی است اما در برخی از موارد از رفتار داوران گلایه مند هستیم. انسان جایز الخطاست و کسی نمی‌تواند منکر آن شود.

او ادامه داد: در دو، سه هفته اخیر لیگ برتر اشتباهات تأثیرگذار در دیدارهای ما رخ داد و انتظار داشتیم که کمیته داوران یا شخص خود داور اشتباه خود را قبول می‌کرد تا بر ما ثابت می‌شد که مسئولان به قضاوت داوران نظارت می‌کنند.

پورموسوی خاطرنشان کرد: من سال‌ها است که در فوتبال ایران هستم و همیشه به همه احترام گذاشتم. در بازی با گل گهر هم مستحق اخطار نبودم اما داور به من کارت زرد نشان داد و من از کوره در رفتم و باعث شد اعتراض تندی به مسائل داوری داشته باشم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: فوتبال ما نیازمند سیستم کمک داور ویدئویی است و امیدوارم هرچه سریع‌تر VAR وارد ایران شود.

کد خبر 5944328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha