۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان:

۱۱۸ هکتار به محدوده شهر همدان الحاق می‌شود

۱۱۸ هکتار به محدوده شهر همدان الحاق می‌شود

همدان- سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت:با نظر مثبت اعضای شورای اسلامی شهر و موافقت هیأت تطبیق فرمانداری، ۱۱۸هکتار از اراضی واقع در شورین و حسین‌آباد به محدوده شهری همدان الحاق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام شهرداری در کمک به تأمین مسکن به دولت سیزدهم، اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست‌های دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی در زمینه تأمین مسکن مردم به ویژه اقشار کم درآمد و محروم جامعه و تدبیر استاندار همدان، با درخواست اداره کل راه و شهرسازی توافق نامه‌ای بین شهرداری همدان و اداره کل راه و شهرسازی استان به این منظور منعقد شد.

وی در توضیح این موضوع گفت: توافق‌نامه پیرامون الحاق و تفکیک چهار قطعه زمین جمعاً به مساحت ۱۱۸ هکتار از اراضی واقع در شورین و حسین‌آباد که در مالکیت شهرداری و با نوعیت زراعی و فاقد کاربری در حریم و جنب محدوده شهر واقع شده، منعقد شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: بر این اساس، ۱۱۸ هکتار از اراضی واقع در شورین و حسین‌آباد به محدوده شهری الحاق می‌شود.

رضایی افزود: در همین راستا شهرداری همدان لایحه‌ای با عنوان تقاضای تصویب قرارداد الحاق و تفکیک ۱۱۸ هکتار را به شورای اسلامی شهر همدان ارسال کرد که پس از طرح و بررسی در صحن شورای اسلامی همدان با لایحه فوق‌الذکر موافقت شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه هیأت تطبیق نیز در خصوص مصوبه مذکور، مغایرت قانونی و ابهامی اعلام نکرده و مجوز اجرای این مصوبه به شهرداری همدان داده شده است.

کد خبر 5944955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha