لبخندِ شیطانی بورل؛ وقتی غزه تناقض اروپا را آشکارتر می‌کند+ فیلم

لبخندِ شیطانی بورل؛ وقتی غزه تناقض اروپا را آشکارتر می‌کند+ فیلم

مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفت‌وگو با شبکه الجزیره در تناقضی آشکار اعلام کرد که نمی‌تواند درباره نسل‌کشی مردم غزه اظهارنظر کند، ولی عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین «جنایت جنگی»است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «جوزف بورل» مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پاسخ به این پرسش خبرنگار الجزیره که «آیا شما اقدامات اسرائیل در غزه را جنایت جنگی می‌داند؟» گفت: من وکیل نیستم و نمی‌توانم حکم صادر کنم!

خبرنگار الجزیره بلافاصله از او پرسید «آیا اروپا عملیات ۷ اکتبر حماس را جنایت جنگی می‌داند؟ بورل بدون مکث پاسخ داد: بله قطعاً؛ ما این اقدامات را جنایت جنگی می‌دانیم!

به‌دنبال عملیات بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موسوم به «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی، اشغالگران در اقدامی وحشیانه نوار غزه را هدف بمباران بی‌وقفه قرار داده‌اند به طوری که براساس اعلام دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه «در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از ۱۳۰۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که در این میان، نام بیش از ۵۵۰۰ کودک و ۳۵۰۰ زن به چشم می‌خورد.»

کد خبر 5944959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اکبر IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      0 0
      آقای بورل اگر خانه ات‌بر سر خودت و زن و بچه هایت با بمب‌های یک تنی خراب شود. چه حسی دارید؟ شما شریک جنایتکاران، قتل عام، نسل کشی، تخریب عامدانه بیمارستانها، مدارس، اردوگاه‌ پناهندگان و آزادی هر نوع جنایتی با سلاح و مهمات و فرماندهی جنگ سالاران غرب با فرماندهی آمریکا و گسیل همه نوع سلاح و مهمات هستید