حماس تأکید کرد؛

لزوم توقف تجاوز رژیم صهیونیستی علیه آخرین بیمارستان شمال غزه

لزوم توقف تجاوز رژیم صهیونیستی علیه آخرین بیمارستان شمال غزه

حماس خواستار مداخله بین‌المللی برای حمایت از آخرین مرکز درمانی فعال در شمال نوار غزه در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اشاره به حملات موشکی و محاصره بیمارستان اندونزیایی توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این یک جنایت دیگر است که نیازمند مداخله بین‌المللی برای حمایت از آخرین مرکز درمانی فعال در شمال غزه است.

ارتش اسرائیل از دیشب و بامداد امروز بیمارستان اندونزیایی را محاصره کرده و علاوه بر حمله هوایی و توپخانه‌ای، آن را هدف گلوله‌های مستقیم نیروهای خود قرار می‌دهد و اجازه خروج بیماران از آن را نمی‌دهد.

از سوی دیگر محمد الزقوت مدیر بیمارستان‌های نوار غزه نیز اعلام کرد که ارزیابی‌ها نشان از حضور ۱۲۰۰ تن از افراد کادر پزشکی در داخل بیمارستان اندونزیایی دارد.

وی تصریح کرد که اشغالگران در راستای سیاست از بین بردن بیمارستان‌ها در شمال و جنوب نوار غزه اقدام به اعدام مستقیم زخمی‌ها و بیماران در بیمارستان‌ها می‌کنند.

الزقوت ادامه داد: در نتیجه هر حمله توپخانه‌ای اشغالگران، به علت ازدحام شدید در بیمارستان‌ها تعداد زیادی شهید می‌شوند. ما از سازمان بهداشت جهانی خواستار خارج کردن بیماران شده‌ایم، اما رژیم صهیونیستی با این خواسته‌ها همکاری نمی‌کند.

کد خبر 5945159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha