۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹

معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد؛

آغاز اجرای پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن (ع) در قزوین

آغاز اجرای پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن (ع) در قزوین

قزوین- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین از آغاز اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قزوین خبر داد.

مهدی رجحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی استانداری قزوین با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اسفندماه به امضا رسیده بود و طی چندماهه ابتدایی امسال این تفاهم نامه به قراردادهایی در حوزه آبرسانی روستایی، راه روستایی، پروژه‌های آبخیز داری، احیا قنوات، ایجاد استخرهای معیشتی و مسکن محرومان منتهی شده بود.

وی افزود: بنا به دلایلی و وجود برخی نا هماهنگی‌ها اجرای این پروژه‌ها آغاز نشده بود و بعد از هماهنگی‌هایی امروز جلسه‌ای در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با حضور مدیران استان و قرارگاه برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: این جلسه مبنای شروع اقدامات برای به سرانجام رسیدن آبرسانی روستایی و ایجاد مجتمع‌های روستایی و همچنین دیگر پروژه‌های مورد تفاهم بود که پیش از این برخی از آنها از سال ۱۴۰۰ شروع شده بود.

وی در پایان یادآور شد: طی چندماه آینده یک به یک این پروژه‌ها آغاز خواهد شد و امیدواریم به سرعت شاهد بهره برداری از آنها باشیم.

کد خبر 5945261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناصر IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      0 0
      آقای معاون با کدوم مدیریت امیدوار به بهره برداری هستی