۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴

نویسنده و کارگردان بوشهری تجلیل شد

نویسنده و کارگردان بوشهری تجلیل شد

بوشهر - به همت بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر از استاد ایرج صغیری نویسنده و کارگردان بوشهری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کمیته هنری و ورزشی بنیاد رشد و اندیشه سازندگی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه دیدار با استاد صغیری گفت: ما در بنیاد هدفمان ارج نهادن بزرگان و پیشکسوتان فرهنگ، هنر و ورزش استان بوشهر و حمایت از استعدادهای ورزشی و هنری است و در این زمینه برنامه‌های خاصی داریم.

نادر آزاده با بیان اینکه استاد صغیری از مفاخر فرهنگ و هنری ایران زمین و از بزرگان حوزه تئاتر و سینمای کشور است که افتخارات زیادی برای این استان آفریده است، افزود: به پاس خدمات ارزنده استاد صغیری به خدمت ایشان رسیدیم تا از وی تشکر کنیم.

مسئول کمیته هنری و ورزشی بنیاد رشد و اندیشه سازندگی افزود: این بنیاد از سال ۱۳۸۴ با هدف حمایت از دانش آموزان و دانش آموزان نخبه و نیازمند شروع به فعالیت کرد و اکنون در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی نیز ورود کرده است.

در این دیدار استاد صغیری نیز با تقدیر از فعالیت‌های بنیاد در استان بوشهر افزود: یقیناً حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نخبه هم استانی اقدامی مهم برای رشد و تعالی علم در استان است.

وی افزود: فرهنگ و هنر استان بوشهر نیز بیش از همیشه نیاز به حمایت دارد که سازمان‌های مردم نهاد و مراکز غیردولتی می‌توانند در این زمینه راهگشا و پیشرو باشند.

در دیدار اعضای کمیته فرهنگی، ورزشی بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر با استاد صغیر لوح تقدیری به امضای مهندس اسماعیل تبادار مدیر عامل بنیاد به ایشان تقدیم شد..

کد خبر 5945329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha