۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۳۳

به مدت ۵ روز؛

نمایشگاه تخصصی مبلمان و فرش در جاجرم برپا می‌شود

نمایشگاه تخصصی مبلمان و فرش در جاجرم برپا می‌شود

جاجرم_ رییس اداره صنعت، معدن و تجارت جاجرم گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان، فرش و دکوراسیون داخلی به مدت ۵ روز در جاجرم برپا می‌شود.

ولی الله اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان در شهرستان جاجرم خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی مبلمان، دکوراسیون داخلی، لوستر و فرش از ۳۰ آبان ماه در جاجرم آغاز به کار می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جاجرم در ادامه با اشاره به جزئیات این نمایشگاه گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در راستای تقویم نمایشگاهی شهرستان جاجرم در سال ۱۴۰۲ از ۳۰ آبان به مدت ۵ روز برگزار می‌شود.

وی سالن کارگران جاجرم را میزبان این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: تولیدکنندگان و فروشندگان طی ۶۰ غرفه در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

اسماعیلی با تاکید بر عرضه انواع مبلمان اداری و خانگی، دکوراسیون داخلی، لوستر و فروش از سوی شرکت‌های تولیدی در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: حاضران در این نمایشگاه محصولات خود را با تخفیف‌های ویژه عرضه می‌کنند.

وی در انتها ساعت بازدید نمایشگاه را نیز اعلام کرد و گفت: بازدیدکنندگان و علاقه مندان می‌توانند همه روز از ۳۰ آبان ماه و از ساعت ۱۵ الی ۲۲ برای بازدید به این نمایشگاه مراجعه و از شرایط فروش محصولات استفاده کنند.

کد خبر 5945442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha