۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۴۱

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

مقاومت فلسطین محصول تفکر و اندیشه امام خمینی(ره) است

مقاومت فلسطین محصول تفکر و اندیشه امام خمینی(ره) است

ارومیه -فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: حضرت امام خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی بنای محکمی را بنیان نهادند که امروز حاصل این افق دید را در فلسطین و در یمن و جبهه مقاومت شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی بعد از ظهر دوشنبه در همایش انس و مودت وابستگان سپاه میاندوآب با اشاره به مقاومت فلسطین و طوفان الاقصی، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با رهبری انقلاب اسلامی بنای محکمی را بنیان نهادند که امروز حاصل این افق دید، تفکر و اندیشه را در فلسطین و در یمن و در جای جای جبهه مقاومت شاهد هستیم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدام اخیر انصارالله یمن، اظهار کرد: ما امروز برکت اسلام و نعمت ولایت فقیه و افق دید حضرت امام خمینی (ره) را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امروز حزب الله که از ثمرات انقلاب اسلامی است در معادلات جهانی جای داشته و نقش بازی می‌کند، افزود: حضرت امام خمینی (ره) در تراز تاریخ یک سازماندهی بسیار خوب انجام داد.

سردار رجبی با تجلیل از رشادت‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شما رزمندگان شهدای زنده هستید که در دوران دفاع مقدس، حماسه آفرینی کرده و در روزهای سخت زحمت کشیده اید و این ایثارگری‌ها فراموشی ناشدنی است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در سلسله شهدا هستند که دشمن را نابود کردند، افزود: امروز رزمندگان و فرزندان شما، سنگرها را تحویل گرفته و در عرصه مجاهدت حاضر بوده و راه شما را با افتخار ادامه می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه میاندوآب و مردم این شهرستان نقش و جایگاه ویژه ای در دوران دفاع مقدس و دفاع از انقلاب و ولایت داشته اند، گفت: میاندوآب، سرزمین مجاهدت‌ها و مجاهدان خستگی ناپذیر است که رزمندگان این سرزمین در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و به نقش خویش به نحو احسن عمل کرده اند.

سردار رجبی در ادامه با تاکید بر اینکه باید فرامین امامین انقلاب در سرلوحه کار ما باشد، گفت: تربیت نسل جوان و در تراز انقلاب اسلامی وظیفه ما بوده و برای تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی باید فرامین رهبر معظم انقلاب را آویزه گوش خود کنیم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی به اهمیت پرورش در کنار آموزش اشاره و اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که ما در مدارس راهیان کوثر به آن توجه کرده ایم، مقوله پرورش و تربیت بوده که آن را در کنار آموزش دنبال کرده ایم.

کد خبر 5945591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha