۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۵۸

با ورود سامانه کم فشار بارشی؛

دستگاه‌های امدادی استان سمنان در حالت آماده باش قرار گرفتند

دستگاه‌های امدادی استان سمنان در حالت آماده باش قرار گرفتند

سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: همزمان با ورود سامانه کم فشار بارشی و تندباد در استان تمام دستگاه‌های امدادی تا پایان هفته جاری در آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال طاهریان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان از ورود سامانه کم فشار بارشی و همچنین تند بادهای شدید به استان تا پایان هفته جاری خبر داد و تاکید کرد: تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی استان در آماده باش به سر خواهند برد.

وی با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه آغاز شده است، تاکید کرد: شاهد وزش تند باد هم اکنون در شهرستان‌های شاهرود و دامغان و اغلب نقاط مرتفع استان هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی بیان کرد: طبق اعلام هواشناسی طی امشب و فردا شاهد رگبار شدید و رعد و برق و احتمال تگرگ به خصوص در ارتفاعات استان سمنان خواهیم بود.

طاهریان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی در نواحی سردسیر به صورت بارش برف و احتمال کولاک خواهد بود، گفت: از مردم می‌خواهیم در روزهای آتی از مسافرت‌های غیر ضروری به خصوص در نقاط مرتفع استان پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه از امروز شاهد باد شدید و گرد و خاک در بیشتر نقاط استان سمنان خواهیم بود، افزود: مردم و دامداران و عشایر استان از صعود به ارتفاعات خود داری کنند.

کد خبر 5945605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha