۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳

دوچرخه سوار ایرانگردِ حامی اهدای خون:

رساندن پیام بیماران نیازمند اهدا خون را یک وظیفه انسانی می دانم

رساندن پیام بیماران نیازمند اهدا خون را یک وظیفه انسانی می دانم

بیرجند- دوچرخه سوار ایرانگردِ حامی اهدای خون با حضور در خراسان جنوبی گفت: رساندن پیام بیماران نیازمند اهدا خون را یک وظیفه انسانی می دانم.

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون کرامت عزیززاده دوچرخه سوار سفیر اهدای خون امروز سه شنبه ۳۰ آبان مهمان خراسان جنوبی شد.

این سفیر اهدای خون از مردم مهمان نواز خراسان جنوبی تقدیر کرد و افزود: ۲۲ سال است که با عناوین مختلفی مانند سفیر صلح و دوستدار طبیعت و دیگر عناوین بیشتر کشورهای دنیا را گشته ام و امروز وظیفه خود دانستم تا به عنوان سفیر اهدای خون در سراسر ایران پیغام بیماران نیازمند به خون را به گوش اهداکنندگان برسانم.

این دوچرخه سوار اهل استان گیلان و شهر آستارا همچنین گفت: تمام تلاشم را خواهم کرد تا فرهنگ انسان دوستانه اهدای خون را در بین مردم نهادینه کنم و امیدوارم روزی فرابرسد هر خانه یک پایگاه اهدای خون باشد.

کامبیز مهدی زاده مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی در بدو ورود این دوچرخه سوار حامی اهدای خون گفت: خرسند هستیم که آقای کرامت عزیززاده سفیر اهدای خون و دوستدار طبیعت که با دوچرخه به استان‌های مختلف ایران سفرمی کند امروز مهمان انتقال خون استان و شهر ما است.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی افزود: بی شک حرکاتی این چنینی می‌تواند تأثیر به سزایی در ترویج فرهنگ اهدای خون داشته باشد و بنده به نوبه خودم و از طرف همه مردم نوع دوست خراسان جنوبی حضورتان را ارج نهاده و آرزوی سفری خوش برای ایشان دارم.

گفتنی است کرامت عزیز زاده ضمن کاشت یک اصله نهال در محوطه اداره کل از اهداکنندگان خون و همکاران مرکز خون گیری بیرجند با اهدای یک شاخه گل تقدیر کرد.

کد خبر 5946070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha