۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۵۳

فرماندار نمین:

نظارت مستمر بر نانوایی‌های نمین انجام شود

نظارت مستمر بر نانوایی‌های نمین انجام شود

نمین ـ فرماندار شهرستان نمین گفت: برای بهبود کیفیت نان و ارائه نان به‌موقع و مناسب به مردم متولیان امر نظارت بر نانوایی را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر سه‌شنبه طیب امینی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان نمین که با حضور مدیرکل غلات استان، بخشداران و دیگر اعضای کارگروه به‌منظور اتخاذ تدابیر لازم برای ارائه کیفیت مناسب در حوزه آرد و نان برگزار گردید اظهار کرد: نانوایان زمان پخت را رعایت کنند تا سهمیه نان شهرستان کاهش پیدا نکند.

وی کیفیت نان عده‌ای از نانوایی‌های شهرستان نمین را مناسب ندانست و افزود: نظارت دقیق بر نانوایی‌ها و نحوه تخصیص سهمیه آرد متناسب با نیاز منطقه و نحوه کارکرد نانوایی‌ها در دستور کار فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت قرار گیرد.

طیب امینی به رعایت نظارت مستمر بر عملکرد نانوایی‌ها، وزن چانه، رعایت ساعت پخت تاکید و افزود: متولیان گزارش تخلفات نانوایی‌ها را به‌صورت مستند تهیه نمایند.

وی با تاکید بر اینکه نانوایان از هر گونه تخلفات بپرهیزند افزود: تمام تراکنش کارت‌خوان‌های متعلق به نانوایی‌ها کنترل می‌شود در صورت مشاهده تخلف مجوز نانوایی‌ها باطل خواهد شد.

فرماندار شهرستان نمین ارتقای کیفیت نان شهرستان را خواستار شد و افزود: نانوایی‌ها به طور مستمر کنترل می‌شوند بنابراین در صورت مشاهده استفاده از جوش‌شیرین در حین پخت، نانوایی متخلف جریمه و مجوز نانوایی لغو خواهد شد.

وی به استفاده شهرک‌های صنعتی از سهمیه نان شهرستان اشاره و افزود: به‌خاطر وجود شهرک‌های صنعتی شرایط ویژه‌ای برای افزایش سهمیه آرد شهرستان در نظر گرفته شود.

کد خبر 5946263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha