۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۴

سرمربی اسپانیایی تراکتور:

حضور هواداران تراکتور در تمرین باعث خشنودی ما است

حضور هواداران تراکتور در تمرین باعث خشنودی ما است

تبریز - سرمربی اسپانیایی تراکتور گفت: حضور هواداران در تمرینات و حمایت‌شان از تیم باعث خوشنودی ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، پاکو خمز عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با تمرین امروز تیم، افزود: حضور هواداران در تمرینات و حمایت‌شان از تیم باعث خوشنودی ما است.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور در رابطه با تعطیلی‌های مکرر لیگ برتر در ایران، عنوان داشت: همانطور که قبلاً در این رابطه صحبت کرده‌ام تعطیلی‌های مکرر به نفع هیچ تیمی نیست و این شرایط برای تمامی تیم‌ها ناخوشایند بوده و به نفع هیچ تیمی نیست و معتقد هستم اگر می‌خواهیم بین بازی‌ها وقفه‌ی زیاد نباشد، شرایط باید عوض شود و برنامه‌ریزی‌ها بهتر شود.

خمز در پاسخ به این سوال، آیا از سوی مالک و مدیرعامل باشگاه به شما اولتیماتوم داده شده است؟ جواب داد: هیچکس به من اولتیماتوم نداده است.

وی در خصوص سخنانش در نشست خبری بعد بازی برابر استقلال، اذعان داشت: من گفته بودم استقلال تیم خیلی خوبی است و به همین دلیل توانست ما را شکست دهد حرف دیگری به جز این نزده‌ام.

سرمربی تراکتور درباره عملکرد صفا هادی و آلوارو خیمنز و دلایل تغییرات زیاد در ترکیب تیم، بیان کرد: اینکه یک یا ۲ بازیکن را مقصر باخت بدانیم، درست نیست چرا که اینجا همه باهم هستیم و پیروزی تیم به خاطر تلاش تمامی اعضای تیم است و زمانی هم که می‌بازیم، مقصر یک نفر نیست.

وی با تأکید بر اینکه من دوست دارم در هر بازی تغییراتی در ترکیب تیم بدهم، اظهار کرد: نمی‌دانم چرا فکر می‌کنید باید با یک ترکیب ثابت بازی‌کنم برخی اوقات تغییراتی را برای استفاده از بازیکنان ذخیره انجام می‌دهیم و هر از گاهی هم به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان به ناچار دست به تغییر می‌زنیم و تاکنون بیش از پنج تغییر در ترکیب نداشته‌ایم.

خمز در خصوص نقش محمد نصرتی در کادرفنی یادآور شد: نصرتی در جذب بازیکن نقش نداشت و وقتی لازم باشد از محمد نصرتی مشورت می‌گیرم اما در نهایت تمامی مسئولیت با سرمربی است و زمانی که نیاز باشد از او نظر می‌خواهم، ولی تصمیم‌گیر نهایی در رابطه با تیم من هستم.

وی در خصوص دلایل اینکه تراکتور چرا نمی‌تواند کامبک بزند، توضیح داد: گاه اتفاق افتاده که نتیجه را جبران کرده‌ایم و برخی مواقع نیز این موضوع رخ نداده است.

وی در خصوص اینکه بازیکنانی را برای تقویت تیم در نیم فصل مدنظر خواهید داشت؟ اذعان داشت: گزینه‌ها را در زمان نقل و انتقالات بررسی خواهیم کرد و اگر بازیکنی بتواند به تیم کمک کند، جذب خواهیم کرد ولی الان بازیکنی مدنظر ندارم و فقط به بازیکنان خودم و بازی‌های پیش‌رو توجه می‌کنم.

خمز با بیان اینکه ما در تمامی مسابقات می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ما سخت تلاش کرده و کار می‌کنیم تا تراکتور را به بالاترین جایگاه ممکن برسانیم اما نمی‌توانم در خصوص جایگاه تیم پیشگویی کنم و معتقد هستم اختلاف با تیم‌های بالای جدول زیاد نبوده و می‌توانیم بجنگیم و به رتبه‌های بالای جدول برسیم.

کد خبر 5947519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha