۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴

امروز در کتابخانه اخلاق؛

کتاب با طعم آلبالو نقد و بررسی می‌شود

کتاب با طعم آلبالو نقد و بررسی می‌شود

به مناسبت سی و یکمین هفته کتاب و کتابخوانی، مجموعه داستان «آلبالوهای نوک خورده» امروز پنجشنبه دوم آذر در کتابخانه فرهنگسرای اخلاق نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سی و یکمین هفته کتاب و کتابخوانی، مجموعه داستان آلبالوهای نوک خورده نوشته ستاره محمدی با حضور اعضای کانون ادبی زنگ داستان و علاقمندان به حوزه داستان نویسی نقد و بررسی می‌شود.

در مجموعه داستان آلبالوهای نوک خورده، نویسنده تلاش کرده در فضای رئال اجتماعی در قالب داستان‌هایی کوتاه، به مسائل و معضلات جامعه نگاهی دوباره بیندازد.

مجموعه داستان آلبالوهای نوک خورده، سومین اثر نویسنده است که پس از رمان «منور بانو» و مجموعه داستان من از او می‌ترسم به چاپ رسیده است و آخرین اثر وی نیز مجموعه دلنوشته‌ای است با نام «آینده می‌افتد زمین» که به تازگی وارد دنیای نشر شده است.

در برنامه نقد و بررسی مجموعه داستان آلبالوهای نوک خورده، علاوه بر ستاره محمدی نویسنده، طاهره امینی جزه کارشناس ادبی در مورد انتقال انرژی صورت گرفته و در مورد همزاد پنداری داستان صحبت می‌کند و مرضیه طاووسی منتقد ادبی نیز به بررسی عناصر داستان از جمله زاویه دید، زمان و مکان، شخصیت پردازی، صحنه پردازی و درونمایه می‌پردازد.

مجموعه داستان آلبالوهای نوک خورده نوشته ستاره محمدی توسط انتشارات برزآفرین در ۱۴۲ صفحه، قطع رقعی در بهار ۱۴۰۰ به بازار نشر راه پیدا کرده است.

این برنامه امروز پنجشنبه ۲ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ در طبقه سوم کتابخانه اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی برگزار می شود.

کد خبر 5947856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha