۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱

امام جمعه اردبیل:

هیات‌های مذهبی اردبیل باید از انحرافات دوری کنند

 هیات‌های مذهبی اردبیل باید از انحرافات دوری کنند

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هیات‌های مذهبی بهترین مکان برای آشنا کردن نسل جوان با سیره و روش ائمه است اما این اتصال نسل‌ها به هم نباید با انحرافات همراه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید حسن عاملی پیش از ظهر جمعه در دیدار با اعضای شورای هیأت‌های مذهبی در استان احیای سیره ائمه معصومین و تربیت نسل دیندار و پاک را دو مقصد اصلی هیئت‌های مذهبی دانست و اظهار کرد: خداوند ائمه معصومین را هادی انسان‌ها قرار داده و هیئت‌ها بهترین مکان برای آشنا کردن نسل جدید با سیره و روش ائمه است.

وی بیان کرد: از رؤسای هیأت‌های مذهبی می‌خواهیم هیأت‌ها را از انحرافات دور نگه دارند و از اشعار و نواهای اصیل و پر محتوی استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ادامه داد: شعار، فکر و مرام امام حسین (ع) انسان‌ها را عاشق کربلا و راه حسین کرده است و هیأت‌ها باید به دور از رقابت و منیت‌ها در تبیین فکر و اندیشه امام حسین (ع) تلاش کنند.

در این دیدار حجت الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم از بیمه شدن ۱۸۰ نفر از مداحان استان خبر داد و گفت: ۱۶۰ نفر از این مداحان امسال بیمه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان احکام رؤسای هیأت‌های مذهبی شهرستان‌ها توسط نماینده ولی فقیه در استان تحویل داده شد.

کد خبر 5948552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha