۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی ایران در پیشرفت و اقتدار است

بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی ایران در پیشرفت و اقتدار است

ارومیه- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی از بسیج به عنوان بازوی توانمند جمهوری اسلامی ایران در پیشرفت و اقتدار نام برد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل وحیدی ظهر جمعه در نمایش اقتدار بسیجیان در خوی که با حضور چهار هزار بسیجی خواهر و برادر برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره دلاوری‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز بسیج به عنوان پرچمدار جهاد تبیین نقش مهمی در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دارد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل بسیج در دفاع از اسلام و انقلاب و ارزشهای انقلاب تصریح کرد: بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی ایران در پیشرفت و اقتدار است و در اذهان مردم الگوی اخلاص، پاکی و وفاداری و فداکاری است.

سردار وحیدی تاکید کرد: ایستادگی در برابر نظام سلطه و رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان فلسطینی در غزه در سایه همان نیرو و روحیه بسیجی است که امروز جهان را به حیرت واداشته است.

سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی فرمانده قرارگاه تاکتیکی ابا عبدالحسین (ع) و سپاه خوی نیز در این رزمایش گفت: بسیج یعنی متن مردم، مردمی که در تمامی افتخارات ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های علمی، فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی همواره الگو و پیشگام بوده است.

در این همایش بسیجیان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اقتدار و آمادگی خود را در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری به نمایش گذاشتند.

بسیجیان همچنین با سردادن شعارهای ای رهبر آزاده آماده‌ایم ضمن محکوم ساختن جنایات رژیم اشغالگر قدس رادر غزه آمادگی خود را برای حضور در غزه و نبرد با دشمن صهیونیستی اعلام کردند.

کد خبر 5948696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha