۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

مطالب روز شناسایی شده برای دانش آموزان تبیین شود

مطالب روز شناسایی شده برای دانش آموزان تبیین شود

ارومیه - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امروز باید مسائل و مطالب روز شناسایی شده و برای دانش آموزان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام منصور امامی ظهر جمعه در کارگاه شیوه‌های ارائه مطلب در جهاد تبیین ویژه دبیران آموزش و پرورش اظهار کرد: امروز باید مسائل و مطالب روز شناسایی شده و برای دانش آموزان تبیین شود و دشمن گاهی از این خلاء ها سو استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: از مهم‌ترین موضوعات در ارائه مطلب به مخاطب شناخت شیوه‌های ارائه مؤثر است که برخی از این روش‌ها ناظر به موضوع، بعضی ناظر به محتوا و برخی هم ناظر به اهداف هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: یکی از مسائل روز جامعه که باید به دانش آموزان تبیین شود، مسئله یهود و صهیونیزم بین الملل و نقش آن در کشتار مسلمین خصوصاً فلسطینیان است.

حجت الاسلام امامی اظهار کرد: صهیونیزم از یهود متولد شده است و البته برخی یهودی‌ها صیهونیزم نیستند و آنها را قبول نمی‌کنند و از مهم‌ترین موارد محل اختلاف یهود با صهونیزم بر سر تشکیل حکومت است و آنها معتقدند که تا ظهور منجی، یهود حق تشکیل حکومت را ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: یکی از روش‌های بارش فکری داشتن اطلاعات وسیع و درست است تا بتوانیم مخاطب مان را راهنمایی کنیم و در موارد مورد نیاز آن را اصلاح کنیم. و لذا توضیح به سوالات مخاطبین و جواب به آنها یکی از روش‌های ارائه تأثیرگذار است.

کد خبر 5948770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha