شبکه صهیونیستی «کان»:

ارتش اسرائیل عملا در غزه در حال شکست است

ارتش اسرائیل عملا در غزه در حال شکست است

یک شبکه عبری زبان اذعان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی عملا در غزه در حال شکست است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شبکه عبری زبان کان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی تعداد عناصر نظامی خود را در نوار غزه کاهش خواهد داد.

در این گزارش آمده است: ۱۲ هزار نظامی اسرائیلی در غزه باقی نخواهند ماند. یکی از مشکلاتی که ارتش در غزه با آن رو به رو است ممانعت از انتقال ساکنان جنوب این باریکه به شمال آن به شمار می‌رود.

در این گزارش تاکید شده است: یگان‌هایی از ارتش اسرائیل مامور اجرای این روند هستند. البته بدیهی است که در همه زمینه‌ها موفق نخواهند شد.

در ادامه این گزارش آمده است: از لحاظ عملیاتی ارتش اسرائیل در حال شکست است. مجموعه‌ای از مشکلات در برابر نیروهای اسرائیلی در غزه وجود دارد که در زمان آتش بس به پایان نمی‌رسد.

شبکه صهیونیستی کان تاکید کرد: مشخص است که جنبش حماس تلاش می‌کند اقدامات ارتش اسرائیل در غزه را از بین ببرد. این احساس در اسرائیل وجود دارد که آتش بس تاوان دارد.

پیش از این رسانه‌های عبری زبان گزارش داده بودند: هر کس به حماس تسلیت می‌گوید باید اوضاع بعد از ۴۹ روز درگیری را نگاه کند. حماس ثابت کرد که همچنان قدرتمند بوده و کنترل نوار غزه را به دست دارد. ترس و نگرانی اسرائیلی‌ها این است که فلسطینی‌ها به منازل خود در شمال نوار غزه بازگردند.

اسرائیل زیو سرلشکر نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این خصوص گفت: اگر حماس توانسته در شرایط کنونی درگیری‌ها را متوقف کند پس پیروز شده است.

کد خبر 5949145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • راننده کامیون IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      0 0
      مسلمانان وفلسطنینان چنین اجازه ای نخواهند داد که اسرائیل وهم دستانشان از چاه‌های نفت غزه بعنوان بزرگترین صادر کننده نفت وگاز جهان بشوند حق مردم مظلوم ومسلمان وپایدار فلسطین میباشد لعنت برظالمین