۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه خبر داد؛

پیش بینی بارش باران برای اورامانات با ورود سامانه جدید بارشی

پیش بینی بارش باران برای اورامانات با ورود سامانه جدید بارشی

کرماشناه- سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه از پیش بینی بارش باران برای اورامانات با ورود سامانه جدید بارشی به جو استان خبر داد.

محمد زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، هوای استان کرمانشاه امروز کمی تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

وی افزود: به دنبال این شرایط از اواسط یکشنبه تا صبح سه شنبه گذر موجی کوتاه با ابرناکی و تشدید نسبی وزش باد، سبب بارش‌هایی در استان کرمانشاه خواهد شد.

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: احتمال بارش در روز دوشنبه و در نیمه غربی استان کرمانشاه به ویژه اورامانات بیشتر به نظر می‌رسد.

زورآوند بیان کرد: با عبور این موج مجدداً از ظهر سه شنبه تا پایان هفته شرایط پایداری در استان کرمانشاه حاکم می‌گردد، این شرایط به استثنای در بعضی ساعات رشد ابر و وزش باد که غالباً ملایم خواهد بود، پدیده قابل توجه دیگری برای استان در پی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین دمای هوا که تا روز دوشنبه در غالب نقاط تغییرات چندانی ندارد، در روز سه شنبه تا بامداد چهارشنبه به طور نسبتاً محسوس کاهش و در ادامه تا پایان هفته به آرامی افزایش خواهد یافت.

کد خبر 5949520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha