شهادت و زخمی‌شدن چند فلسطینی در نتیجه درگیری‌های کرانه باختری

شهادت و زخمی‌شدن چند فلسطینی در نتیجه درگیری‌های کرانه باختری

منابع فلسطینی از شهادت و زخمی‌شدن چند فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرک قباطیه واقع در جنوب جنین خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، در جریان درگیری میان نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها در شهرک قباطیه واقع در جنوب جنین یک پزشک فلسطینی به شهادت رسید.

«فواز حماد» رئیس بیمارستان رازی جنین اعلام کرد که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به این شهرک، «شامخ کمال ابو الرب» پزشک ۲۵ ساله فلسطینی به شهادت رسیده و برادر وی و یک جوان دیگر نیز به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که شهید ابو الرب فرزند معاون فرماندار جنین است. این منابع تصریح کردند که این درگیری‌ها پس از نفوذ نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک قباطیه و محاصره یکی از خانه‌ها در نزدیکی مدرسه دخترانه قباطیه به وقوع پیوسته است.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی یکی دیگر از جوانان فلسطینی به نام «طارق محمد زیاد ابو الرب» را پس از محاصره خانه وی بازداشت کردند.

پیش از این باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد که نظامیان اسرائیلی از روز گذشته تاکنون ۱۷ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده‌اند. این مرکز حقوقی تاکید کرد که شمار فلسطینیان بازداشت‌شده در کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۱۶۰ نفر افزایش یافته است.

کد خبر 5949589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha