۵ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۶

مسوول گروه جهادی شهید مسلمی اراک:

۵۷ سازه و سقف برای منازل محرومان استان مرکزی نصب شد

۵۷ سازه و سقف برای منازل محرومان استان مرکزی نصب شد

اراک- مسوول گروه جهادی شهید مسلمی اراک گفت: امسال ۵۷ سازه و سقف برای منازل محرومان استان مرکزی نصب شد.

علی داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گروه جهادی شهید مسلمی اراک از چندین سال قبل در راستای کمک به مردم آسیب دیده در نقاط مختلف کشور حضور پر رنگ داشته است.

وی در ادامه به تعمیر و مرمت بازسازی مناطق زلزله زده سرپل ذهاب در سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: ساخت سرویس بهداشتی، ساخت ۷ کانکس ۲۴ متری در این زمینه انجام و ارسال شد.

داوری تصریح کرد: طی این سال‌ها گروه جهادی شهید مسلمی شرکت صنایع آذرآب، لوازم و اسباب ضروری منازل را برای زلزله زدگان سرپل ذهاب تهیه و ارسال کرد.

وی افزود: ساخت، تعمیر و مرمت منازل در سیل پلدختر، تعمیر لوازم خانگی از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی در پلدختر بود.

مسؤول گروه جهادی شهید مسلمی واحد تولیدی آذرآب گفت: گروه جهادی شهید مسلمی با حضور ۱۵ نفر از جهادگران به مدت ۱۰ روز در تعمیر لوازم خانگی سرپل ذهاب حضور داشتند.

داوری با اشاره به اینکه جهادگران گروه جهادی شهید مسلمی به تعمیر و ساخت و ساز منازل خانواده‌های کم برخوردار هم می‌پردازند، تصریح کرد: جهادگران گروه شهید مسلمی با حضور در روستای سیل زده آهنگران در سال ۱۴۰۱، ساخت سازه‌های فلزی ۳۰ منزل را انجام دادند و لوازم خانگی سیل زندگان را تعمیر کردند.

مسؤول گروه جهادی شهید مسلمی شرکت صنایع آذرآب گفت: در سال جاری ۵۷ سازه و سقف را در شهرها و روستاهای مختلف استان انجام شده است.

وی افزود: اعضای این گروه جهادی ۱۲۶ نفر هستند که از اقشار مختلف مردمی تشکیل شده است که در کنار متخصصان شرکت صنایع آذرآب حضور فعالی دارند.

داوری با اشاره به فعالیت‌های دیگر این گروه جهادی بیان کرد: این گروه جهادی دارای یک صندوق قرض الحسنه است که بیش از ۱۶ سال فعالیت مستمر دارد و در راستای حل مشکلات اعضای این گروه تشکیل شده است.

کد خبر 5949898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha