۵ آذر ۱۴۰۲، ۶:۴۸

همزمان با هفته بسیج انجام شد؛

ساختمان فرماندهی سپاه گناوه افتتاح شد/ کلنگ زنی مسکن سازمانی

ساختمان فرماندهی سپاه گناوه افتتاح شد/ کلنگ زنی مسکن سازمانی

گناوه- همزمان با هفته بسیج آئین افتتاح ساختمان فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) و آغاز عملیات اجرایی منازل سازمانی ۲۴ واحدی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول معاونت مهندسی و مجری طرح‌های عمرانی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر شامگاه شنبه در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مأموریت‌های دفاعی، امنیتی و فرهنگی، توسعه زیرساخت‌های موردنیاز رده‌های سپاه است که به عنوان یکی از مأموریت‌های خود دنبال می‌کند.

عبدالکریم دانش آموز گفت: در همین راستا با تاکید فرماندهی سپاه استان بوشهر این معاونت تلاش کرده تا در تأمین این زیرساخت‌ها گام بردارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر حدود ۴۰۰ منزل سازمانی و ۱۰ ساختمان اداری برای رده‌های مختلف سپاه در سطح استان بوشهر برنامه ریزی شده که در مجموع ۶۰ هزار متر مربع را شامل می‌شود و برای اماکن رفاهی، خدماتی، مسکونی و اداری سپاه در دست اقدام است که امیدواریم تا سه سال آینده آماده و به بهره برداری برسد.

دانش آموز خاطر نشان کرد: امروز آئین افتتاح ساختمان فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع) و آغاز عملیات اجرایی ۲۴ واحد سازمانی برای کارکنان سپاه در شهرستان گناوه انجام می‌شود.

وی گفت: ساختمان فرماندهی با زیربنای هزار و ۵۰ متر مربع و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و در مدت زمان یک سال و هفت ماه با کار جهادی و انقلابی مجموعه کسانی که در این زمینه همکاری داشته‌اند به سرانجام رسید.

ساختمان فرماندهی سپاه گناوه افتتاح شد/ کلنگ زنی مسکن سازمانی

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه در آئین افتتاح با تبریک هفته بسیج گفت: امروز شجره طیبه بسیج که توسط امام راحل تشکیل شد، در کشورهای مستضعف کاشته شده و گسترش یافته و این کشورها متوجه شده‌اند که تنها روحیه و تفکر بسیج می‌تواند مظلوم را در مقابل ظالم به پیروزی برساند.

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور اظهار داشت: امروز نمونه‌ها و جلوه‌های زیبای حضور باشکوه جوانان را در صحنه‌های نبرد در فلسطین و لبنان می‌بینید که همگی ناشی از الگوگیری از بسیج مستضعفین امام راحل (ره) است.

وی گفت: زنگ فروپاشی رژیم صهیونیستی به صدا در آمده است و این رژیم با وجود آنکه با امکانات و تجهیزات در اختیار موانع زیادی را برای محافظت و دفاع از خود آماده کرده بود اما نیروهای حماس و جهادی و مقاومت از این استحکامات پوشالی گذشتند و دروازه‌های این رژیم را در هم نوردیدند.

ساختمان فرماندهی سپاه گناوه افتتاح شد/ کلنگ زنی مسکن سازمانی

وی بیان کرد: تا پایان رژیم غاصب صهیونیستی زمان زیادی نمانده است و آنها این نکته را به خوبی دریافته و می‌دانند و به یاری خدا به زودی شاهد فروپاشی این رژیم غاصب خواهیم بود.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) با اشاره به افتتاح ساختمان فرماندهی سپاه ناحیه و کلنگ زنی ۲۴ واحد مسکونی کارکنان سپاه از همه مسئولان و دست اندر کارانی که در اجرای این پروژه‌ها با سپاه ناحیه گناوه همکاری و پشتیبانی می‌کنند تقدیر کرد.

ساختمان فرماندهی سپاه گناوه افتتاح شد/ کلنگ زنی مسکن سازمانی

کد خبر 5949900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha