۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان عنوان کرد؛

راه‌اندازی و بروزرسانی ۳۵دوربین نظارتی تصویری در جاده‌های هرمزگان

راه‌اندازی و بروزرسانی ۳۵دوربین نظارتی تصویری در جاده‌های هرمزگان

بندرعباس - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان، از راه‌اندازی ۲۳ سامانه دوربین نظارتی جدید و تعویض ۱۲ دوربین نظارتی تصویری در جاده‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شرفی در بازدید از جاده‌های مواصلاتی استان افزود: در حال حاضرر ۲۳ دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی هرمزگان فعال است که بزودی در ۲۳ نقطه جدید محورهای استان سامانه دوربین نظارت تصویری نصب و ۱۲ دستگاه دوربین قدیمی نیز با دوربین‌های جدید با قابلیت دید در شب جایگزین خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت پایش تصویری محورهای هرمزگان بویژه در ایام پرترافیک و هنگام بارش‌ها بیان کرد: این سامانه‌ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده٬ای، سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را نیز رصد می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان تصریح کرد: تصویر این دوربین‌ها بر روی اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ برای همه هموطنان قابل مشاهده است و هموطنان می‌توانند برای مدیریت سفر خود از این تصاویر و سایر قابلیت‌های سامانه ۱۴۱ استفاده کنند.

کد خبر 5950252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      0 0
      کاش برنامه نویس می نوشت دوربین اولی ۱۰۰تا رفت دومی طی مسافتی باید دوربین ثبت کنه مثلا می شه فهمید شوتی بوده طی مسافتش یانه زیر دوربین انگار از خدا می ترسن غیر از دوربین از غیر خدا؟؟؟