۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد اردبیل:

چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی بچه‌های مسجد در بیله‌سوار خاتمه یافت

چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی بچه‌های مسجد در بیله‌سوار خاتمه یافت

بیله سوار - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی بچه‌های مسجد به همت کانون فرهنگی هنری امامت روستای خلیفه‌لو بیله‌سوار خاتمه یافت.

مصطفی آمون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: چهارمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی بچه‌های مسجد شهرستان بیله‌سوار به همت کانون فرهنگی هنری امامت روستای «خلیفه‌لو» برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف ایجاد امید و نشاط در بین آحاد جامعه به همت کانون فرهنگی هنری امامت روستای «خلیفه‌لو» با حضور فرماندار بیله‌سوار، فرمانده سپاه ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان و جمعی از مسئولان این شهرستان خاتمه یافت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری مسابقه‌های ورزشی از جمله دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز، طناب کشی و سایر بازی‌های محلی و فعالیت‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های اجرا شده بود که با حضور بچه‌های مسجد و آحاد مردم در روستای خلیفه‌لو برگزار شد.

آمون با اشاره به اینکه این برنامه فرهنگی و ورزشی در جوار مسجد با هدف ایجاد روحیه معنوی برپا شد، ادامه داد: پخت غذای محلی، نان و آش دوغ از دیگر برنامه‌های جنبی به همت بانوان اهالی روستا صورت گرفت و در بین میهمانان توزیع شد.

وی با بیان اینکه گرامیداشت هفته بسیج و تکریم از بسیجیان از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود، خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره به ۵۳ نفر از منتخبان مسابقات ورزشی و فرهنگی هدایایی ارزنده اهدا شد.

کد خبر 5950510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha