۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۵

رییس بهزیستی کهگیلویه در گفت و گو با مهر:

عملیات ساخت اورژانس اجتماعی دیشموک ۴٠ درصد پیشرفت دارد

عملیات ساخت اورژانس اجتماعی دیشموک ۴٠ درصد پیشرفت دارد

دهدشت_ رییس بهزیستی کهگیلویه گفت: عملیات ساخت اورژانس اجتماعی بخش دیشموک افزون بر ۴۰ درصد پیشرفت دارد.

سید علی اصغر شکرایی زاده در حاشیه بازدید میدانی از ساختمان در حال احداث اورژانس اجتماعی بخش دیشموک در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مرکز اورژانس اجتماعی بخش دیشموک با هماهنگی بهزیستی و مشارکت بنیاد علوی، در زمین تأمین شده از سوی بهزیستی در مساحت ۲ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۵۰ متر مربع در حال اجرا است.

وی تصریح کرد اعتبار این پروژه ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان و مدت قرار داد پیمانکار یک سال است.

شکرایی زاده بیان کرد: مرکز اورژانس اجتماعی این بخش با هدف کنترل و کاهش آسیب‌ها و بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی احداث می‌شود.

شکرایی زاده یکی از مهمترین اولویت‌های اورژانس اجتماعی را در دسترس بودن خدمات تخصصی برای مردم دانست و گفت: بهبود و ارتقای توانمندی‌های افراد در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی در حاشیه شهر و بخش‌ها و مکان‌های کم برخوردار از اهداف است.

رئیس بهزیستی کهگیلویه ساخت اورژانس اجتماعی دیشموک را در راستای مسؤولیت اجتماعی بهزیستی عنوان و خاطر نشان کرد: اورژانس اجتماعی در زمره وظایف بهزیستی در جهت خدمت رسانی به مردم دیشموک است.

شکرایی زاده عنوان کرد: اعتبارات این پروژه با رایزنی‌های نماینده مردم شهرستان کهگیلویه از محل مشارکت‌های مردمی به دیشموک تأمین و تاکنون ۳ میلیارد از آن را بنیاد علوی تقبل کرده است.

گفتنی است با توجه به سرعت اجرای خوب پروژه توسط پیمانکار، این اورژانس در مدت کمتر از یکسال تکمیل و در اختیار بهزیستی بخش دیشموک قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5950887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha