۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

۷۰ درصد از اراضی کشاورزی همدان تثبیت شده است

۷۰ درصد از اراضی کشاورزی همدان تثبیت شده است

همدان- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: تاکنون ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی تثبیت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بهراملو روز یکشنبه در حاشیه نشست کمیسیون هیأت نظارت در شورای هیأت واگذاری زمین استان همدان اظهار کرد: در جلسه رفع تداخلات امروز ۲۳ پلاک به مساحت ۴۵ هزار و ۸۵۷ هکتار در شهرستان‌های رزن، نهاوند و درگزین تعیین تکلیف شد.

وی افزود: ۱۱ پلاک در رزن، هشت پلاک در نهاوند و چهار پلاک در درگزین رفع تداخل شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: تاکنون در شهرستان‌های رزن، درگزین، اسدآباد، فامنین و نهاوند به طور کامل رفع تداخل اجرای مقررات موازی انجام شده است.

بهراملو تاکید کرد: پلاک‌های شهرستان‌های همدان، ملایر و کبودراهنگ نیز در ماه‌های آتی و تا پایان سال جاری به طور کامل رفع تداخل خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه در مجموع ۷۷۲ پلاک از حدوداً هزار و ۲۰۰ پلاک استان رفع تداخل شده است، افزود: ۷۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و ۴۲۷ هزار و ۹۵۸ هکتار از اراضی ملی تثبیت شده است.

بهراملو با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی تثبیت شده است، افزود: ۳۹۲ هزار هکتار از اراضی سند تک برگی دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در نشست کمیسیون هیأت نظارت بر اراضی واگذار شده بر طرح‌های کشاورزی، هفت پلاک به مساحت ۳۵۰ هزار مترمربع تعیین تکلیف شد به طوری که عمدتاً در قالب طرح طوبی، گلخانه و بادام کاری رأی به تمدید و تکمیل طرح صادر شد.

کد خبر 5951026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha