۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸

شهردار سنندج:

انقلاب اسلامی ایران احیاگر ارزش‌های دین مبین اسلام است

انقلاب اسلامی ایران احیاگر ارزش‌های دین مبین اسلام است

سنندج_ شهردار سنندج از انقلاب اسلامی به عنوان احیاگر ارزش‌های دین و اسلام یاد کرد و گفت: هفته بسیج فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی صبح دوشنبه در جلسه تجلیل از بسیجیان نمونه شهرداری سنندج، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران احیاگر ارزش‌های دین و اسلام است و هفته بسیج فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه امروز تفکر بسیج و بسیجی از مرزهای کشور فراتر رفته است، بیان کرد: تفکر بسیجی موجب بیداری جهان در برابر ظلم و ستم ستمکاران و زیاده‌خواهی استکبار جهانی و اسرائیل کودک‌کش شده است.

شهردار سنندج اعلام کرد: انقلاب اسلامی بستر را برای نقش آفرینی همه مردم در عرصه‌های مختلف فراهم کرده است و بستری ایجاد شد که در قالب بسیج مردمی گام‌های بلند در عرصه‌های پیشرفت و آبادانی در سراسر کشور برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمانی نیاز به ترویج و نهادینه کردن روحیه و تفکر بسیجی در جامعه داریم چراکه روحیه بسیج و تفکر بسیجی سرمایه‌ای است که باید در راستای ترویج و نهادینه کردن هرچه بیشتر آن تلاش شود.

رشیدی با بیان اینکه تمام اقدامات شهرداری سنندج بسیجی‌وار بوده است، گفت: اقدامات شهرداری زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کرده است.

شهردار سنندج تصریح کرد: امروز روحیه بسیجی در پرسنل شهرداری موجب پیشبرد اهداف و رضایتمندی شهروندان از خدمات شده است و روحیه بسیجی در طول تاریخ از صدر اسلام و تا امروز در جامعه بشری جاری و ساری بوده است.

کد خبر 5951181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha