۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰

مدیر ستاد کانون‌های مساجد گیلان خبر داد؛

تاسیس ۸۰ کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در گیلان

تاسیس ۸۰ کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در گیلان

رشت- مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان از تاسیس ۸۰ کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا حاجتی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تأسیس کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در این استان اظهار کرد: این کانون‌ها با هدف احیا کارکردهای مساجد، تحقق مسجد طراز اسلامی و فراهم کردن زمینه مشارکت بیشتر بانوان در امور فرهنگی تأسیس می‌شوند.

وی تقویت فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری در حوزه خانواده و بانوان را از دیگر اهداف تأسیس این کانون‌ها برشمرد و افزود: با اعلام آمادگی کانون‌های واجد شرایط، ۸۰ کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در گیلان تأسیس می‌شوند که این تعداد ممکن است، افزایش نیز داشته باشد.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه مسؤول کانون خواهران از بین بانوان دغدغه‌مند و فعال در حوزه فرهنگ و با معرفی امام جماعت مسجد انتخاب می‌شود، اضافه کرد: این خواهران قبل از آغاز به کار در دوره آموزشی هشت ساعته استانی شرکت کرده و سپس در کنگره ملی فعالین خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که دهه سوم آذر برگزار می‌شوند، حضور خواهند یافت.

کد خبر 5951256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید رضا IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      0 0
      ودیگر اینکه چرا انتخاب از طرف امام جمعه یا جماعت ؟برای ایجاد انگیزه در امور آموزشی و پرورشی و فعالیت های مختلف ،تلاش شود ابتدا نوع رفتار مورد پسند مخاطب باشد مخاطب باشدوصداقت رٱس امور باشد و ...........................تندرست و با نشاط باشید.