اذعان رژیم صهیونیستی به شکست در جنگ شناختی مقابل جنبش حماس

اذعان رژیم صهیونیستی به شکست در جنگ شناختی مقابل جنبش حماس

مؤسسه مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که جنبش حماس در یکی دیگر از حملات شناختی علیه این رژیم پیروز شد و توانست کل ساختار این رژیم را به بازی بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مؤسسه مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که جنبش حماس در نهایت در نبردی دیگر از سلسله مبارزات شناختی علیه این رژیم پیروز و موفق شد کل ساختار رژیم اشغالگر را به بازی بگیرد.

این مؤسسه در ادامه گزارش خود افزود که جنبش حماس یک بار دیگر موفق شد رژیم صهیونیستی را به سخره بگیرد و این رژیم را به لحاظ روانی خسته و دستاوردهایی در زمینه شناختی کسب کند و بر افکار عمومی تأثیر بگذارد.

بر اساس اذعان این نهاد صهیونیستی، این پیام مهمی به حامیان جنبش حماس درباره استواری این جنبش و تعهد آن به ادامه مبارزه است.

از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی همچنان ضعف خود را در سطح شناختی و جنگ علیه مقاومت نشان می‌دهد و هماهنگی‌ها در زمینه توافق آتش‌بس و مبادله اسرا را هم به دست حماس سپرده است.

این مؤسسه همچنین به مراسم جشن در پی آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم اشغالگر چه در کرانه باختری و چه در قدس اشغالی و فریاد زده شدن اسامی چهره‌های شاخص جنبش حماس در این مراسم‌ها اشاره و اذعان کرد که آزادی اسرا به عنوان یک پیروزی و دستاورد جدید برای حماس، به تعمیق تسلط این جنبش بر کرانه باختری و حمایت مردمی از آن در مقابل تشکیلات خودگردان فلسطین و تضعیف این تشکیلات منجر خواهد شد.

پیشتر نیز روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» با اشاره به اینکه جنبش حماس «به دور از فروپاشی» است، اذعان کرده بود که روند آزادسازی اسرای اسرائیلی از نوار غزه دقیقاً همانطور که حماس می‌خواهد انجام می‌شود.

«حاییم یلن» یکی از مقامات رژیم صهیونیستی در شهرک‌های مجاور نوار غزه هم در موضع‌گیری مشابه اذعان کرده بود که: یحیی السنوار ما را به بازی و سخره گرفته است. پس باید اندکی از خود بزرگ‌بینی‌مان بکاهیم و بفهمیم که این شخص هر ساعت ما را به بازی می‌گیرد.

کد خبر 5951975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha