بحران جدید در ارتش رژیم صهیونیستی در پی برکناری دو افسر نظامی

بحران جدید در ارتش رژیم صهیونیستی در پی برکناری دو افسر نظامی

انجام یک کمین موفق گروه‌های مقاومت در جریان جنگ غزه موجب بی‌اعتمادی شده و اختلافات را در ارتش رژیم صهیونیستی گسترش داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بحران روز افزون بی اعتمادی در داخل ارتش رژیم صهیونیستی در پی برکناری دو تن از افسران که از حضور در جنگ غزه خودداری کرده و علت آن را عدم پوشش آتش مناسب و گرفتار شدن در کمین نیروهای مقاومت بیان کرده بودند، خبر دادند.

پایگاه خبری وای نت در همین رابطه گزارش داده است که حدود نیمی از نظامیان یگان مذکور در اعتراض به اخراج این دو نفر بازگشت به یگان محل خدمت خود را نپذیرفته‌اند و هرج‌ومرجی جدی در پی این اعتراضات شکل گرفته است.

یوآف زیتون خبرنگار نظامی روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در این رابطه می‌نویسد که حدود نیمی از نظامیان این یگان از زمان برکناری این دو افسر دسته، به محل خدمت خود مراجعه نکرده‌اند. در حالی که این دو افسر علت عقب نشینی خود را عدم پوشش آتش مناسب اعلام کرده بودند، تحقیقات نشان می‌دهد که این نفوذ به صورت نادرست انجام شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی به بحران موجود در داخل این گردان اشاره و تصریح کرده است که تعدادی از نظامیان از یگان‌های دیگر برای از بین بردن این خلأ در این دسته جایگزین خواهند شد.

بنا بر گزارش ارتش رژیم صهیونیستی، نظامیان دسته مذکور گزارش می‌دهند که وارد یک منطقه مین گذاری شده اند و پس از آن عناصر مقاومت به سمت آنها گلوله‌های آر پی جی شلیک کرده‌اند.

کد خبر 5952136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha