سفر همزمان رؤسای سیا و موساد به قطر برای رایزنی درباره آتش‌بس غزه

سفر همزمان رؤسای سیا و موساد به قطر برای رایزنی درباره آتش‌بس غزه

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سفر همزمان رؤسای سیا و موساد به دوحه پایتخت قطر برای رایزنی درباره آتش‌بس در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سفر همزمان رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و رئیس سرویس اطلاعاتی اسرائیل (موساد) به قطر برای رایزنی درباره تحولات مربوط به آتش‌بس در نوار غزه خبر دادند.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن اعلام این خبر افزود که سفر رئیس موساد به دوحه پایتخت قطر همزمان با سفر رئیس سیا به این شهر انجام گرفته است.

بر اساس گزارش این رسانه صهیونیستی، گمانه زنی‌هایی درباره احتمال عقد توافقی فراگیرتر برای مبادله اسرا پس از پایان توافق کنونی مطرح شده است.

پایگاه خبری عبری زبان «والا» نیز از دیدار سه جانبه رئیس موساد، رئیس سیا و نخست وزیر قطر در دوحه خبر داد.

خبرگزاری رویترز هم اعلام کرد که رؤسای سیا و موساد درباره پرونده آتش بس در نوار غزه با نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر رایزنی کردند.

این خبر در حالی است که رسانه‌ها پیشتر اعلام کرده بودند که در چارچوب تلاش‌ها برای پایان دادن به جنگ علیه غزه، شماری از اعضای سازمان اطلاعات قطر با سران موساد دیدار و با آنها درباره آزادی اسرای اسرائیلی نزد حماس رایزنی کردند.

خبرگزاری رویترز ضمن اعلام این خبر گزارش داد که افسران سازمان اطلاعات قطر روز شنبه گذشته به اراضی اشغالی سفر کردند تا درباره برخی از بندهای آتش‌بس با صهیونیست‌ها گفتگو کنند. هیئت قطری در این سفر درباره تمدید توافق آتش‌بس، تقویت هماهنگی‌ها در جریان اجرای توافق و تضمین اجرای روان و بدون مشکل آن با طرف اسرائیلی رایزنی کرد.

کد خبر 5952465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمودهنیه AE ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      0 0
      بنام خداگوادلوپ درجریان است،بیبی بزودی خواهد رفت حماس دولتی پابرجا خواهد بودکه فلسطین رااحیا میکند