۷ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۱

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

افتتاح ۷ مسکن مددجویی در شهرستان انگوت

افتتاح ۷ مسکن مددجویی در شهرستان انگوت

انگوت- رییس کمیته امداد شهرستان انگوت گفت: به مناسبت هفته بسیج و با حضور مسئولان این شهرستان، هفت مسکن مددجویی افتتاح و به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید جاهدزاده عصر سه‌شنبه در حاشیه افتتاح این مسکن مددجویی در انگوت، اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان انگوت، هفت باب خانه محرومان با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال از محل تفاهم‌نامه کمیته امداد و سپاه در شهرستان انگوت به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: ۲۹ واحد مسکن مددجویی نیز از محل تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه و کمیته امداد در شهرستان انگوت در حال ساخت است.

رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت گفت: با توجه به برودت فصل سرما تلاش داریم تا هر چه سریع‌تر ساخت منازل مددجویی را به اتمام رسانده و به خانواده‌های تحت حمایت تحویل دهیم.

جاهدزاده افزود: از تمامی کسانی که برای ساخت و تکمیل این منازل مددجویی تلاش گسترده‌ای داشته‌اند، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت بیان کرد: از یکایک خیران خواستاریم تا با کمک‌های خود بیش از پیش کمیته امداد را در ساخت مسکن محرومان یاری کنند تا آنها نیز از سرپناه مقاوم و مناسب بهره‌مند شوند.

کد خبر 5952693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha