دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه:

اشغالگران مانع ورود شهروندان به شمال غزه می‌شوند

اشغالگران مانع ورود شهروندان به شمال غزه می‌شوند

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد: هر فردی که در حال حرکت از جنوب نوار غزه به شمال این باریکه باشد از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مورد هجوم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد که در نتیجه آسیب‌های مالی فراوانی که ماشین جنگ رژیم صهیونیستی در غزه از خود به جای گذاشته زندگی در این باریکه تعطیل شده است.

این نهاد دولتی اعلام کرد که حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه ۵۰ هزار واحد مسکونی را به طور کامل ویران کرده و به ویرانی بخش‌هایی از ۲۵۰ هزار واحد مسکونی دیگر انجامیده است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه تاکید کرد: اشغالگران اسرائیلی با هدف قراردادن شهروندان فلسطینی مانع از حرکت آنان از جنوب نوار غزه به شمال این باریکه می‌شوند.

این نهاد دولتی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته پیکر ۱۶۰ شهید از زیر آوارها بیرون آورده شده است. نوار غزه به صورت روزانه به یک میلیون لیتر سوخت جهت تعمیر ویرانی‌های اشغالگران نیاز دارد.

از سوی دیگر هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی بر خلاف محتوای توافق آتش‌بس میان این رژیم و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از ورود یک تانکر سوخت به شمال غزه جلوگیری کرده است.

کد خبر 5952747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha