۸ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

شهرکرد_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ابلاغ دستورالعمل برگزاری مجامع عمومی خانه مطبوعات ۱۹ استان گفت: انتخابات این خانه اواخر آذر امسال در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام احمدی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بنا به ابلاغ دستورالعمل برگزاری مجامع عمومی خانه مطبوعات ۱۹ استان و منطقه جنوب کرمان، مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات استان ۲۸ آذر با دستور انتخاب اعضای هیأت مدیره و بازرسان برای سه سال در شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری انتخابات از طرف خانه مطبوعات استان تا قبل از ۱۳ آذر منتشر می‌شود، افزود: برگزاری این دوره از انتخابات خانه همچون دوره قبل به صورت الکترونیکی برنامه‌ریزی شده است و عضوگیری خانه هم از ۱۴ تا ۲۸ آذر به صورت موقت قطع می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به ضرورت به‌روزرسانی اطلاعات اعضای خانه مطبوعات برای شرکت در انتخابات پیش‌رو از تمامی اعضا درخواست می‌شود در اولین فرصت نسبت به تکمیل پرونده عضویت و همچنین تصحیح نام رسانه خود اقدام کنند.

احمدی درباره شرایط نامزدی افراد برای شرکت در انتخابات خانه مطبوعات طبق ماده ۴۴ اساسنامه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان عنوان کرد: عضویت در خانه مطبوعات، داشتن حداقل ۲۵ سال سن، ارائه گواهی عدم سوءپیشینه و داشتن حداقل پنج سال سابقه فعالیت مطبوعاتی با تأیید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله این شرایط است.

کد خبر 5952919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha