۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل:

بیش از ۱۰ هزار قرص متادون قاچاق در اردیبل کشف شد

بیش از ۱۰ هزار قرص متادون قاچاق در اردیبل کشف شد

اردبیل - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: ۱۰ هزار و ۱۰ عدد قرص متادون قاچاق به ارزش ۹۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از یک دستگاه خودرو در اردبیل کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌آذر پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: ۱۰ هزار و ۱۰ عدد قرص متادون قاچاق به ارزش ۹۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از یک دستگاه خودرو با گزارش مأموران نیروی انتظامی شهرستان اردبیل کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در رابطه با این پرونده یک متهم شناسایی و دستگیر شد، افزود: پرونده فرد متخلف جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع شد و متهم به علت فروش داروی قاچاق به پرداخت ۲ میلیارد و ۹۹۵ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل با تاکید بر کنترل داروخانه‌ها و فروشندگان لوازم بهداشتی، درمانی و تجهیزات پزشکی در اردبیل بیان کرد: تأمین سلامتی مردم یکی از اولویت‌های مسئولان است و به خطر انداختن آن قابل اغماض نیست.

رحیمی‌آذر خاطرنشان کرد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور را یادآور شد و بیان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، می‌توانند گزارش‌های خود در را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه تلفن گویای ۱۳۵ و سایت tazirat۱۳۵ اطلاع دهند.

کد خبر 5953208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha