۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۶

سرهنگ راستی خبر داد؛

پنج اوباش متواری و سابقه دار جنوب تهران در دام پلیس

پنج اوباش متواری و سابقه دار جنوب تهران در دام پلیس

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در ادامه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در محلات جنوب تهران و دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش متواری و سابقه دار جنوب تهران در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی اظهار داشت: در راستای مطالبات و درخواست مردمی، طرح‌های اقتدار در برخورد با اراذل و اوباش با مشارکت رده‌های تخصصی و انتظامی در محلات جنوب تهران از هفته گذشته آغاز و ادامه دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اجرای این طرح در پاسخ به درخواست‌های مردمی در مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی برنامه‌ریزی شده است تصریح کرد: تیم‌های مختلفی از مأموران این پلیس ضمن اجرای طرح در محلات هرندی، شوش و مولوی، ۵ تن از اراذل و اوباش تحت تعقیب و سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پلیس هرگونه بی نظمی و نقض قانون و حقوق شهروندی را چشم‌پوشی نکرده و با مسببین و عاملان آن برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مردم از پلیس و دستگاه قضائی برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی می‌باشد، خاطر نشان کرد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم در مراحل آتی این طرح‌ها، برخورد پلیس با اوباش، سخت، قاطع‌تر خواهد بود.

کد خبر 5953527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha