۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱

با حضور مسوولان؛

اداره تصفیه امور ورشکستگی در دادگستری سمنان راه اندازی شد

اداره تصفیه امور ورشکستگی در دادگستری سمنان راه اندازی شد

سمنان- اداره تصفیه امور ورشکستگی در دادگستری استان سمنان مبتنی بر سیاست‌های جدید قوه قضاییه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره تصفیه امور ورشکستگی صبح پنجشنبه در مجموعه دادگستری استان سمنان و با حضور مدیر کل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری سمنان، راه اندازی شد.

مدیرکل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضائیه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: سمنان، بیست و پنجمین مرکز استان کشور است که اداره تصفیه امور ورشکستگی را مبتنی بر سیاست‌های جدید قوه قضائیه راه اندازی می‌کند.

محمدعلی نوابی بیان کرد: وظیفه این اداره رسیدگی به امور تجار و شرکت‌های ورشکسته است که طبق قانون از زمان صدور حکم ورشکستگی از دخالت در اموال و دعاوی خودشان، قانوناً محروم خواهند بود.

وی با بیان اینکه پرونده این افراد بعد از اینکه در محاکم قضائی بررسی و حکم ورشکستگی آنها صادر شد به اداره تصفیه ورشکستگی ارجاع می‌شود، افزود: همکاران قضائی نسبت به دخل و تصرف در اموال ورشکسته همچنین رسیدگی به مطالبات ادعایی از ورشکسته رسیدگی می‌کنند و در نهایت با فروش اموال ورشکسته سهمی که به هر بستانکار می‌رسد را تقسیم می‌کند.

مدیرکل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضائیه همچنین ادامه داد: به زبان ساده این اداره از امروز در مرکز استان سمنان دایر شده تا دخل تصرف در اموال ورشکسته و همچنین رسیدگی به مطالبات ادعایی را بر طبق قانون صورت دهد.

کد خبر 5953976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha