۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب:

هدفمند کردن فعالیت‌ها موجب رشد و ارتقای آب و فاضلاب خواهد شد

هدفمند کردن فعالیت‌ها موجب رشد و ارتقای آب و فاضلاب خواهد شد

رشت- معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: هدفگذاری امور و هدفمند کردن فعالیت‌ها موجب رشد و ارتقای شرکت آب و فاضلاب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ذوالفقار مهدی زاده امروز پنج شنبه به منظور پیگیری وضعیت اجرای پروژه‌های فاضلاب وارد گیلان شد و طی نشستی با شورای معاونین آبفای گیلان ضمن بررسی وضعیت جاری شرکت، چگونگی روند اجرای پروژه‌های فاضلاب را مورد بررسی قرار داد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور با تأکید بر هدفمند کردن فعالیت‌ها به ویژه در حوزه مشترکین تصریح کرد: نقاط پردرآمد هدف باید مشخص شود و کارها به صورت عملیاتی و هدفمند اجرا گردد.

وی با اشاره به اینکه مدیران استانی تأثیر پذیر از تصمیمات کلان کشوری هستند، افزود: چالش‌ها در استان‌ها باید با یکدلی و اتفاق نظر مجموعه مدیران شرکت‌ها مرتفع شود و نگاه کلی به رشد و ارتقی جایگاه سازمان داشته باشند.

معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور هدف از سفر به گیلان را دستورات مقام عالی وزارت نیرو در پی بازدید و پیگیری موضوع مهم ساماندهی طرح فاضلاب گیلان اعلام کرد و افزود: در راستای حذف بار آلایندگی رودخانه‌ها، اولویت بندی طرح‌های فاضلاب و ارائه گزارش عملیاتی به صورت هفتگی برای مقام عالی وزارت، در دستور کار است.

وی با تأکید بر اینکه تأمین منابع مالی برای اجرای مناسب امور بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: با سیاست گذاری‌های انجام شده و ظرفیت آبفای گیلان به لحاظ نیروی انسانی و بستر درآمدی، شاهد اتفاقات رو به رشدی در این حوزه خواهیم بود.

کد خبر 5954195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha