۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲

امام جمعه بردسکن:

ویژگی‌های شهید مدرس او را در طول تاریخ ماندگار کرد

ویژگی‌های شهید مدرس او را در طول تاریخ ماندگار کرد

بردسکن- امام جمعه بردسکن گفت: ویژگی‌های مدرس موجب شد او در طول تاریخ ماندگار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه شهید مدرس در بیداری و بصیرت افزایی، زمان‌شناسی، تیزهوشی و تقوا در زمان خود حرف اول را می‌زد اظهار کرد: شهید مدرس عامل ورود به موقع وی به میدان و مخالفت با دستگاه ظالم آن زمان بود.

امام جمعه بردسکن افزود: شهید مدرس سیاست و دیانت را با هم آمیخت و سیاست را در متن قوانین پیاده کرد.

وی با گرامیداشت ۱۰ آذر سالروز شهادت مدرس و روز مجلس با بیان اینکه کمتر از ۱۰۰ روز دیگر به انتخابات مجلس شورای اسلامی داریم، اظهار کرد: ویژگی‌های بی‌سابقه شهید مدرس نام وی را در طول تاریخ ماندگار کرد زیرا وی با وجود حضور در متن مسائل سیاسی و اجتماعی از زندگی ساده‌ای برخوردار بود و امروز باید ویژگی‌های مدرس مورد توجه مدیران و نمایندگان مجلس باشد.

امینی انتخاب نمایندگانی با تقوا و در تراز انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و افزود: همان‌گونه که شهید مدرس با شجاعت و شهامت مقابل دستگاه حکومتی آن زمان ایستادگی کرد امروز نمایندگان مجلس باید در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی به ویژه فتنه‌گران با شجاعت و شهامت موضع‌گیری کرده و با تبعیت از مقام معظم رهبری از مواضع اصولی و دینی عقب‌نشینی نکنند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه به اهداف و شناخت جنگ‌های شناختی پرداخت و افزود: مدیران باید فضای جامعه را اغنا کنند و با حضور در بین مردم آگاهی رسانی داشته باشند.

امینی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن ۱۶ آذر را گرامی داشت و در این خصوص اظهار کرد: ۱۶ آذر ماه روز دانشجو و استکبار ستیزی جوانان ایرانی است و لذا دانشجو باید بر اساس سخن شهید بهشتی مؤذن جامعه باشد.

امام جمعه بردسکن ۱۶ آذر روز دانشجو را روز زنده بودن، بیداری و هوشیاری دانشجویان در برابر ظلم و استکبار دانست و تصریح کرد: در این روز دانشجویان هوشیاری، بصیرت و بیداری خود را در برابر جریانات منحرف و استکباری به نمایش گذاشتند.

پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به معلولین

وی ۱۲ آذر ماه روز معلولان را یادآور شد و با اعلام اینکه در بردسکن ۳۲۰۰ معلول داریم افزود: در سال جاری ۶۰ درصد مستمری معلولان افزایش یافته است.

امینی گفت: به خانواده‌های معلول برای ساخت مسکن ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و نیز برای یک بار پروانه ساختمانی و مجوزهای آب و برق به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

کد خبر 5954678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha